czwartek, 24 maja 2018

"Ty i teraz" jesteś ważna, jesteś ważny


Dotarła do mnie książka, którą wygrałam w konkursie u Justyny Kafery z bloga wszystkococzytam.blogspot.com. Jest to zbiór aforyzmów Lidii Jasińskiej zatytułowany "Tu i teraz". Pomyślałam, że książka będzie wspaniałym prezentem i się nie myliłam. Twarda oprawa, elegancka szata graficzna, ciekawe refleksje ujęte w aforyzmy.

W ciągłym biegu warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć o sobie. "Ty i teraz" daje do zrozumienia, że powinniśmy być ważni dla siebie, tak jak wiele innych spraw koniecznych do załatwienia.  Będąc zadowolonym, łatwiej obdarować innych uśmiechem, dać odrobinę szczęścia otaczającym nas ludziom.
Bardzo się cieszę z tej nagrody. :)))))
Podaruję komuś bliskiemu. :)))))

tytuł "Ty i teraz
autor Lidia Jasińska
wydawnictwo Imprint Media
stron 239

7 komentarzy:

  1. śliczne wydanie <3 i oczywiście gratuluję wygranej ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wydana, a do tego piękne cytaty. Ktoś będzie bardzo zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ostatni aforyzm i podpisuję się pod nim jak najbardziej. :) Gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że książka dotarła i się podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Lubię czasem takie subtelne książki...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń