czwartek, 8 lutego 2018

Na moim stole królują pączki i powieść historyczna, ale nie tylko...

     Wspaniały dzień - tłusty czwartek - w każdy zwykły dzień dbam o linię, a dziś nie. Pozwolę sobie na kila słodkich, lukowanych pączków w trakcie czytania. I nie będę miała wyrzutów sumienia!!!!

     A oczywiście mam, co czytać i jestem zachwycona nową przygodą. A to oznacza, że skończyłam "Początek" i niebawem opiszę swoje wrażenia. Zanim jednak, to zrobię, nadmienię, że u mnie znów na tapecie powieść historyczna -"Dzikie serca" Aleksandry Katarzyny Maludy.
     Ale nie porzucam bynajmniej kryminałów!
     Zamierzam powrócić do mojej autorki Agathy Christie, gdyż przy lekturze jej kryminałów zawsze dobrze się bawię. Jej powieści są dla mnie gwarancją dobrze spędzonego czasu.

     Postanowiłam sobie jeszcze coś ważnego. Nie trzymać się ściśle i bezwzględnie listy książek, które zaplanowałam sobie, że przeczytam, ponieważ w ten sposób ograniczam swoją spontaniczność. Najgorzej, gdy nagle przyjemność zamienia się w przymus. Dlatego jeśli wpadnie mi coś naprawdę genialnego, to odłożę listę na później, by przeczytać to, co aktualnie mnie frapuje:)
Pozdrawiam:) i smacznego Kochani!

9 komentarzy:

  1. Ja już zjadłam 3 pączki, a to dopiero połowa dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś również dziś królują pączki i faworki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod koniec grudnia zrobiłam listę i ułożyłam książki w kolejności, w ktorej chciałabym je przeczytać. Dwie pozycje udało mi się przeczytać w ustalonej przeze mnie kolejności a potem wszystko się posypało... Spontan jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana Chrisite :) Uwielbią ją.

    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Christie! Nigdy nie mam jej dość, potrafiłam pochłaniać ją dziesiątkami i mimo schematyczności- klasyka się nie nudzi :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórczość Christie przede mną. Ostatnio naszła mnie ogromna ochota na jej kryminały :)

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :)i miło mi gościć!
      P.S. Ostatnio nie tylko czytam, ale i oglądam adaptacje książek Agathy Christie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. A ja sobie tylko popatrzę na te pączki, skoro już pościmy. Wyglądają pysznie! :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń