poniedziałek, 2 października 2017

Książka września i plany na jesień





"Będę Cię szukał, aż Cię odnajdę" zapadła mi w serce. Nie spodziewałam się, że tak mocno. Szkoda, że na rynku nie ma kontynuacji. Tymczasem ten tytuł ogłaszam Moim hitem września i zapraszam na mój zwiastun
W planach mam znów kroczyć śladem zbrodni, tym razem podążę tropem Aghaty Christie oraz zamierzam odkryć tajemnice historii z książką Piotra Tymińskiego "Wołyń. Bez litości".
Duże nadzieje wiążę z "Obcą" Diany Gabaldon, którą zakupiłam po przeczytaniu recenzji blogerek. Liczę, że zostanę na dłużej z tą serią. Oto moje plany na najbliższe jesienne dni.
Wciąż będę poszukiwała kolejnych tytułów na tę jesień. Pewnie Was odwiedzę, żeby coś sobie wybrać.

19 komentarzy:

  1. Hm, nie brzmi najgorzej (w sensie muzyka genialna, ale fabuła).
    Filmik zawiera piękne zdjęcia, wspaniałą muzykę, tylko miejscami zabrakło czcionki z polskimi znakami. ;) Szczególnie w przypadku tytułu raziło to w oczy.

    Pozdrawiam
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uwagi, biorę je sobie do serca. Czasem, gdy tyle razy się sprawdza i poprawia oczywiste umyka oczom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od pani Aghaty przeczytałam na razie tylko jedną pozycję, ale nie zawiodłam się nią.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczęłam "Zatrute pióro". Początek przypomina mi wcześniejszy tytuł tej autorki "Róża i cis", zobaczymy, co będzie dalej.

      Usuń
  4. Brzmi naprawdę ciekawie i już sam tytuł jest intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy! ;) Nie znam "Będę Cię szukał, aż Cię odnajdę", widziałam kilka razy, ale nie zdecydowałam się na lekturę. Jednak jeśli ta bardzo Ci się spodobała to przemyślę swoją decyzję jeszcze raz! Christie! Muszę w końcu się z nią bliżej poznać, no muszę!!
    Natomiast moje zdanie o "Obcej" jest szorstkie, ale chętnie zapoznam się z Twoim. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe. Nie znam tej książki, ale widzę, że muszę to zmienić. Twoja opinia mnie do tego zachęca.
    Serdecznie pozdrawiam .
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej książki, ale skoro Ciebie tak mocno zachwyciła, to muszę przyjrzeć jej się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych tytułów, więc muszę się im bliżej przyjrzeć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatha Christe to mój pewniak :D Nigdy nie zawodzi, jest coś niesamowicie wciągającego w jej kryminałach, chociaż nie ma w nich wulgarności i przerażających opisów :) Ja mam z "Obcą" nie mały problem, pierwsza część mi się podobała, ale do drugiej za nic nie potrafię się przekonać. Ciekawe jak Tobie się uda :)

    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. "Obcą" uwielbiam, kolejne tomy już mniej, ale pierwszy jest magiczny. Jeszcze nie dobrnęłam do końca tej serii, bo ciągle brakuje czasu. Koniecznie muszę przeczytać "Będę Cię szukał, aż Cię odnajdę", skoro tak polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Christie :) więc wierzę, że szybko przebrniesz przez te książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna muzyka :)
    brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam wymienionych przez Ciebie tytułów. A na podstawie "Obcej" to serial oglądałam i fajny nawet był, to książka na pewno lepsza jak zawsze :) pozdrawiam!
    Justyna z wszystkococzytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bogate plany - życzę zatem dużo czasu na czytanie :) Christie sprawdza się zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem nic o tej książce, ale swoją recenzją mnie zainteresowałaś;)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ją na półce i czeka. Musze chyba przyśpieszyć kolejkę do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chociaż "Obca" wydaje się grubaskiem, czyta się ekspresowo :D powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń