wtorek, 28 listopada 2017

Najbliże plany




Gdy przykazań brak dziesięciu
Joe Alex
Wydawnictwo Literackie


     Tak naprawdę Maciej Słomczyński, którego życiorys jest równie porywający, co twórczość. Autor wielu, słyszałam że wielce wciągających kryminałów, był synem amerykańskiego reżysera Meriana C.Coopera i Marjorie Crosby, która wyszła za mąż za Aleksandra Słomczyńskiego i pozostała w Polsce. 
     Maciej Słomczyński w 1943 wstąpił do Armii Krajowej, a w 1944 trafił na Pawiak, skąd udało mu się uciec. Czuję, że tak barwna postać, równie barwnie pisała. Pozostaje mi się tylko przekonać.

Imię Pani
Krzysztof Koziołek
wydawnictwo Manufaktura Tekstów


    Tu zapowiada się klimatyczna powieść w murach opactwa benedyktyńskiego w Krzeszowie. Nie mogę się już doczekać!



Początek
Dan Brown
wydawnictwo  Sonia Draga


    Czytałam "Kod Leonarda da Vinci" z zapartym tchem. Krótkie rozdziały, wartka akcja, niesamowita przygoda. Liczę na podobne emocje, jak przy pierwszym spotkaniu z tym autorem.


Fobos
Victor Dixen
wydawnictwo Otwarte


   Miałam wielkie nadzieję na science-fiction w kosmosie. Zachwycił mnie opis, który zasugerował coś naprawdę WOW. Ale gdy zajrzałam do środka... Niestety mam wątpliwości, czy był to słuszny zakup. Obawiam się drętwej obyczajówki osadzonej w kosmosie. Obym się myliła!




21 komentarzy:

  1. "Imię Pani" polecam :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi ''Imię Pani'', chętnie przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam czytać i niebawem napiszę recenzję. Zdradzę tylko, że klimaty opactwa benedyktyńskiego trafiły w mój gust. Dobry kryminał.

      Usuń
  3. Kusi mnie ten "Początek" ale jedyną książką Browna którą przeczytałam było "Inferno" i strrraszliwie się wynudziłam, nie wiem czy jestem już gotowa dać mu druga szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam z pewnością napiszę, czy ja się nie wynudziłam. Mam spore oczekiwania co do "Początku", a wtedy łatwo się zawieść.

      Usuń
  4. Dan Brown czeka i na mnie. W święta planuję przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię Pani również będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gdy przykazań brak dziesięciu"
    Joe Alexa czytałam i mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pozycję.
    Życzę zaczytanego miesiąca.
    Serdecznie pozdrawiam.:*
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki raczej nie w moim stylu, ale jestem ciekawa recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale życzę Ci satysfakcjonującej lektury :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet mam "Gdzie przykazań brak dziesięciu". Czytałam bardzo dawno temu. Chętnie przypomnę ją sobie. No i teraz zaintrygowalas mnie biografią samego autora :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy nie poszerzyć wiedzy o życiu Joe Alexa.

      Usuń
  11. Ja znam D.Browna również tylko z "Kodu Leonarda" i marzy mi się spokojne popołudnie przy kolejnej lekturze tego autora. Podejrzewam, że musiałoby to być bardzo długie popołudnie, bo książka chyba należy do grubszych ;)

    OdpowiedzUsuń