sobota, 7 grudnia 2019

Pełnia wzruszeń



Kolejna wzruszająca powieść Danielle Steel za mną. 

"The Ghost" (w wolnym tłumaczeniu Duch) to książka obyczajowa przeplatana wątkiem paranormalnym. Pisarka zgrabnie wplotła to co niemożliwe w fabułę. Historia nie trąci naiwnością, ani nie razi nieprawdopodobnym zdarzeniami. Przywołuje wiarę w głębsze uczucia - wrażliwość, miłość, przyjaźń. 

Charles Waterston jest młodym, zdolnym architektem. Oboje z żoną są pochłonięci karierą, nie mają dzieci, widują się coraz rzadziej. Charles jest przekonany, że są udanym i szczęśliwym małżeństwem. Jest zdruzgotany, kiedy żona Carol odchodzi do innego. Nie może pogodzić się ze stratą. Opuszcza Londyn, w ktorym mieszkał przez dekadę i wraca do rodzinnych Stanów Zjednoczonych.
Niestety niewiele mu to pomaga. Bierze urlop w pracy i wyrusza w podróż po Nowej Anglii. Zupełnie przypadkiem trafia pod dach pewnej wdowy i wtedy rozpoczyna się cała historia.

Styl Danielle Steel jest bogaty i przystępny zarazem, dlatego polecam wszystkim chętnym jej twórczość w oryginale, zwłaszcza jeśli rozpoczynają przygodę z literaturą obcojęzyczną. Mnie czytanie przyniosło sporą przyjemność. Podwójna korzyść- niezwykła opowieść plus angielski.


Tytuł  "The Ghost"
Autor Danielle Steel
Stron 445
Wydawnictwo Corgi Books


7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki tej autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam jedna książkę Daniel Steel i bardzo mi się podobala

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać książki w oryginale :) Z autorką jeszcze się nie znam, ale mam ją w planach, może więc i w tym przypadku sięgnę po wersję oryginalną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zaczytywałam się książkami autorki, może czas na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że jeżeli czytam książki po angielsku to właśnie tej autorki, prosty język gwarantuje pełnię zrozumienia;) Tej jeszcze nie czytałam.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przeczytałam książkę "Długa droga do domu" Danielle Steel. Szkoda że nie mogę nazwać ją powieścią. Szybko ją przeczytałam, ale liczyłam na coś więcej.

    OdpowiedzUsuń