piątek, 1 czerwca 2018

"Talon na drugie życie" Dany Newelskiej - zapraszam na konkurs


"Talon na drugie życie"( recenzja tutaj) Dany Newelskiej to powieść obyczajowa podejmująca temat reinkarnacji. 
Literacki kącik Sary objął książkę patronatem medialnym. 
Z tej okazji mam dla Was konkurs, w którym można zdobyć egzemplarz tej powieści z dedykacją od autorki.



Zasady konkursu

Zgłoś się w komentarzu i napisz, co sądzisz o reinkarnacji.
Polub mojego bloga (będzie mi niezmiernie miło).
Konkurs trwa od 01.06.2018 do 12.06.2018 - w tym czasie można się zgłaszać.
Spośród odpowiedzi zamieszczonych w komentarzach zostanie wybrana najciekawsza. 
Wyniki zostaną  ogłoszone 14.06. 2018 roku. 
Na maila z danymi adresowymi czekam cztery dni od daty ogłoszenia wyników konkursu na moim blogu.




Książkę można będzie również nabyć składając zamówienie u autorki na maila danutanewelska@o2.pl.

Premiera już niebawem: 14 czerwca 2018 roku. 
A 15 czerwca o godzinie 17.00. odbędzie się spotkanie autorskie z Daną Newelską w bibliotece w Brodach Żarskich. Będzie okazja do kupienia książki "Talon na drugie życie" z dedykacją od autorki.

12 komentarzy:

  1. Naprawdę interesująca zapowiedź. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy temat, chętnie i ja sięgne po tą książkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Reinkarnacja? Kiedyś zafascynowana różnymi religiami nawet w nią wierzyłam (po części) ale teraz już jako osoba dorosła nie wierzę, że odradzamy się w innej osobie czy zwierzęciu :) Jest to wdzięczny temat dla książek czy filmow i można pięknie o nim opowiedzieć ale dla mnie to po prostu fikcja :)

    Pozdrawiam
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu:)
    Zastanawiając się, czym dla mnie jest reinkarnacja, dochodzę do wniosku, że (jeżeli istnieje) to będzie wielką niespodzianką. I fajną alternatywą na życie wieczne;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do konkursu :D
    Dla mnie reinkarnacja jest przeniesieniem się do innego wymiaru czasoprzestrzeni, nie koniecznie tutaj z powrotem na Ziemię, ale do innego równoległego świata (mam nadzieję lepszego i piękniejszego) i przeżycie swojego życia na nowo być może w lepszy sposób :D mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, więc życzę wszystkim powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna okładka <3 3 mam kciuki za Was wszystkich niech wygra najlepsza/ y ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do konkursu. :)
    Lubię sobie wyobrazić ten proces od czasu do czasu, jednocześnie nie umiejąc tego zrobić. Brzmi absurdalnie? Ale ja tak właśnie widzę reinkarnację, jako bardzo prawdopodobny absurd.

    OdpowiedzUsuń