środa, 17 października 2018

Zaniedbałam!

Drodzy Książkomaniacy!
 
Ostatnio bardzo zaniedbałam swój blog, porzuciłam na rzecz innych obowiązków. Czuję się z tym fatalnie, tęsknię i zamierzam koniecznie wrócić tu, gdzie mi tak wspaniale, gdzie ten książkowy świat, który i Wy kochacie.

Jestem świeżo po przeczytaniu "Niepamięci" Jolanty Kosowskiej. Odbyłam niezwykłą podróż wgłąb ludzkiego umysłu, serca i duszy. Niezapomniane doświadczenie czytelnicze, o którym myślę wkrótce napisać.

Szykuje się nowiusieńki patronat medialny książki autora lubiącego kontrowersyjne tematy. "Nie pozwól mi umrzeć" Krzysztofa Koziołka opisuje wstrząsającą historię, która, o zgrozo, mogłaby przydażyć się wielu z nas.

Mam za sobą jeszcz kilka innych lektur. Chciałabym się podzielić z Wami moimi przemyśleniami. Myślę, że już niebawem to nastąpi.

P.S. Poczekajcie!
Stęskniona S.

6 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, że mamy inne sprawy niż bloga... Ja sama prowadzę swojego niejako z doskoku, jak mam chwilę to coś tam piszę ;). Będę czekać na nowe posty na Twoim blogu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie...życie nie toczy się tylko wokół bloga;) Poczekamy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń