czwartek, 19 lipca 2018

Romantyczna Nora Roberts idealna na plażę

    Lato tego roku robi nam psikusy. Szczęśliwie złapałam kilka słonecznych dni nad morzem. Plażując mogła zatopić się w romantycznej lekturze. Książkę zakupiłam nad morzem w cenie 13,99. To nie jedyna moja zdobycz. Zdradzę Wam, że wróciłam do domu z walizką cięższą o kilka kilogramów. Udało mi się zrobić pozostałe zakupy w cenie od 1zł do 10 zł. Były to książki nowe, jeszcze ofoliowane, podobnie "Powrót Rafe'a" Nory Roberts.
    Fabuła nie jest skomplikowana. Nie mam co się rozpisywać. Miejscowy rozrabiaka po śmierci mamy opuszcza rodzinną mieścinę i swoich braci i wyrusza w świat. Zdobywa majątek i wraca. Kupuje dom i zamierza go wyremontować, by prowadzić pensjonat. Pomaga mu w tym młoda Regan, właścicielka sklepu z antykami. On twardy w biznesie, ale czuły dla kobiet, ona stanowcza, chce być niezależna. Między nimi iskrzy namiętność, powoli rodzi się uczucie.

    Książka wywołała u mnie falę pełnych romantyzmu emocji. Nora Roberts pisze lekko, przystępnie, fabuła nie jest skomplikowana. Tworzy klimat, który sprawia że chce się powrócić w kreowany przez nią świat lub poznać kolejny. Pewnie dlatego kupiłam jeszcze jedną jej książkę.

To był naprawdę piękny dzień. Życzę wszystkim udanych wakacji!


tytuł "Powrót Rafe'a"
autor Nora Roberts
wydawnictwo Harper Collins

15 komentarzy:

  1. Czuję, że potrzebuję teraz właśnie takiej ciepłej, romantycznej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekka i przyjemna odskocznia. Polecam jako miły przerywnik od trudniejszych tematów.

      Usuń
  2. Książka widzę idealna na lato. Tobie również życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki tego typu są faktycznie idealne na lato i wakacje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lektura idealna na wakacyjne zaczytywanie się w plenerze :) Ostatnie zdjęcie piękne!
    Tobie również życzę udanych wakacji :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Norę Roberts :) jej książki są idealne na lato, wręcz nie wyobrażam sobie wakacji bez lektury choć jednej książki tej autorki. Miłego wypoczynku życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie Norę na lato :D
    Ps. Także zakochana jestem w ostatnim zdjęciu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham książki Nory Roberts, za jej lekkość pisania i kolorowe scenerie. Mam sporo na swojej półce i z chęcią do nich wracam.
    Resetują mój umysł od krwawych kryminałów ;)
    PS. Ja również przywożę mnóstwo książek z wakacji. Zawsze się zastanawiam, gdzie mi się to zmieści do walizki ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie jak ja:)))), walizki pełne książki, romans, by odpocząć od kryminału:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Nigdy nie czytałam książek Nory Roberts, bo zawsze się bałam, że są harlequinowate ;). Ale widzę, że chyba warto się przekonać do tej autorki, bo od czasu do czasu lubię sobie poczytać coś lekkiego i romantycznego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś sięgnę, nie mówię nie...

    OdpowiedzUsuń