wtorek, 22 sierpnia 2017

Magnetyzm profilera Meyera

Hubert Meyer w drugiej odsłonie jest bardziej uwodzicielski i pociągający. Jego szarmancki sposób bycia przyciąga kobiety jak magnez. Przy całym swym uroku nie traci przytomności umysłu i znów profesjonalnie prowadzi śledztwo, tym razem, z prokurator Weroniką Rudy i podinspektorem Waldemarem Szerszeniem.


W długi majowy weekend w jednej z katowickich kamienic zostaje znalezione ciało barona śmieciowego, Johanna Schmidta. Okazuje się, że mieszkanie w kamienicy należy do znanej seksuolog Elwiry Poniatowskiej-Douglas. W śledztwie pojawia się coraz więcej poszlak. Nasze trio zdaje się błądzić po omacku w gąszczu nowych wątków.
W międzyczasie relacje między Hubertem a panią prokurator zacieśniają się. Czas płynie. Na światło dzienne wychodzą kolejne fakty. Dalej fabuły nie zdradzę.
Drugi tytuł Bondy i drugi raz jestem zadowolona z lektury książki.
Intryga wciągająca, bohaterowie nietuzinkowi, rozwiązanie wielowymiarowe.
Gdybym chciała jakoś zaszeregować ten tytuł, to jako kryminał psychologiczny z wątkiem romantycznym.


tytuł: Tylko martwi nie kłamią
autor: Katarzyna Bonda
wydawnictwo: Muza
rok wydania: 2015

8 komentarzy:

  1. Mój tata czytał ostatnio powieści tej autorki i podobały mu się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie krótka recenzja :( Nie czuje się zachęcony, nic nie wiem o bohaterach ani o samej powieści.

    Pozdrawiam
    Emil
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,staram się unikać streszczania książek. Opisywać rozwlekle, co przeczytałam.
      Czasem jest to moja zwięzła opinia. I to wszystko. Komuś może w niej czegoś brakować i w porządku.
      Osobiście wolę nie wiedzieć, niż wiedzieć zbyt dużo o powieści (jak wiem, po co mam czytać ;).
      Dziękuję za uwagę :)
      Postaram się być wnikliwsza.

      Usuń
  3. Jeszcze nie czytałam, ale to moje klimaty, zatem pewnie spotkam się z książką. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie czytałam żadnej książki autorki niestety. Po prostu to nie mój gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele słyszałam o twórczości autorki i mam ją w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że książka wciąga. Z wielką ochotą do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam całą serie trafia doskonale w mój gust, inne książki Bondy też chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń