środa, 16 sierpnia 2017

Pierwsze spotkanie z pisarką romansów



Wypadło całkiem dobrze

 

Na wakacjach w moje ręce wpadła zabawna komedia kryminalna Olgi Rudnickiej Życie na wynos. W roli głównej pisarka romansów Emilia Przecinek. Kobieta w wieku lat czterdziestu, dzieci nastoletnie, do zestawu były mąż i bonus w postaci matki i teściowej pod jednym dachem. Na dodatek trup w piwnicy. A na horyzoncie przystojny policjant.
Życie na wynos czyta się lekko i przyjemnie. Niebanalne połączenie stylu Joanny Chmielewskiej i Katarzyny Grocholi. Nie przeszkadzało mi nawet wykorzystanie utartego schematu (kobieta po rozwodzie). Całkiem dobry przerywnik na letni wieczór.

tytuł: Życie na wynos
autor: Olga Rudnicka
wydawnictwo: Prószyński i S-ka
rok wydania: 2017  

3 komentarze:

  1. Mi jakoś z Panią Rudnicką nie jest po drodze, ale może spróbuje bo ostatnio polubiłam komedie kryminalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego tytułu jeszcze nie czytałam, ale lubię pióro Rudnickiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki Olgi Rudnickiej i chętnie kolejną jej książkę przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń